Spelade upp vår pjäs för klassen idag, sate så succé det blev. borde satsa på att bli skådespelare. efter skolan så åkte jag direkt till stallet, friserade pållen lite grann innan det bar av ut på en skrittrunda. det är så sjukt hårt underlag så det finns inte så mycket annat man kan göra... pussade lite extra på gullmulen innan jag åkte hem. har sedan hunnit vara på tävlingsmöte på prk samt svängt förbi fritte foo fighter. fick även med mig lite kläder hem som jag tänkte ha i aussi. tyyy mannen!!!<3 nu är allting inför resan ordnat. väskan packad, alla skolarbeten klara, alla papper fixade och utskrivna samt pussat hejdå på poan min och jaa..sen finns det ju inte så mycket mer att göra! Imorrn drar jag alltså till aussilaand!! känns lite galet faktiskt. 
hahahaha asså kolla vad tove gjorde på sin nedräkningsskylt....dog lite...
 

Kommentera

Publiceras ej