Har som sagt varit ledig idag. så underbart. vaknade av mig själv, cyklade sen till näsvik och red ut bob. vid två tiden sen åkte jag och mami till stallet och spänningen var olidlig...
 
Idag besiktades Monti. och han var helt utan anmärkningar. så på fredag skriver vi ägarpappren. fyfasiken var allt gick fort. det var ju inte meningen att vi skulle sälja honom förens till hösten, men anna som har ridit honom nu när jag varit i australien har som varit sugen på att köpa häst ett tag. jag och mor min kände att vi inte kunde hitta en bättre köpare så det blev affär redan nu. men måste faktiskt säga att det känns grymt bra! han kommer stå kvar hos eva så kommer träffa honom varje gång jag följer med mamma till stallet. anna har även sagt att jag får fortsätta rida honom hur mycket jag vill så det känns verkligen superbra! det som är det bästa är ju att de "känner varandra" så pass bra redan innan hon köpt honom. alltså, hon vet alla han positiva men även negativa sidor. hon vet verkligen vad hon ger sig in på då hon köper min lilla adhd-bomb!;) 
 

Kommentera

Publiceras ej