Har haft två roliga utekvällar här i Melbourne! är dock lågsäsong nu så det är inte så himla mycket folk ute. men om vi jämför med Piteå så är det galet mycket. har idag chillat på stranden nån timme, var mulet så det var väl inget å hurra för..var typ kallt! imorrn ska det dock vara 29 grader så vi får väl hoppas att klart.se inte ljuger! efter stranden käkade vi på "pay what you want" stället. så sjukt gott!(å billigt). åkte sen in till stan och kikade in graffitigatorna.riktigt coolt! stannade sen och tittade på en "humor gatushow" nån snubbe från London som var så fruktansvärt rolig!! men..sedan hände det pinsammaste någonsin...fullt med folk som tittar på showen så blev jag utvald att följa med han på "scenen". jag som hatar sånt..fy fasiken vad pinsamt alltså! han frågade massa frågor och jag var så nervös att jag knappt minns vad som hände! det enda jag tänkte på var om jag skulle springa iväg eller inte.. Jenny har filmat allt så det blir roligt att se sen!;D ikväll blir det en lugn kväll här i hemmet, popcorn och en film låter inte helt fel!;) Ha de bra där hemma!


Kommentera

Publiceras ej