en väldigt besviken brud sitter här i soffan..p&l har blivit inställt. de som var sommarnes höjdpunkt!! hoppas verkligen att vi får tillbaka pengarna! kommer nog att ha en bra sommar i alla fall som tur är. gjorde som sagt risktvåan idag! trodde faktiskt att de skulle vara lite läskigare än vad de var! men roligt var de i alla fall! åt en riktig dunder bufé idag på kost och hälsan. sjuukt gott!! kom precis hem från stallet, blev ett lyckat Eva pass idag med prinsen! ska resen av kvällen skriva lite grann på hemprovet som ska vara inskickat på torsdag och kanske se en film. imorrn väntar min allra sista idrottslektion. känns faktiskt lite sorgligt.. aja.. nu ska jag sätta tänderna i plugget för sista gången innan sommarlovet! (kanske blir en snabbis imorrn också). ha de braa!! 
Innan jag slutar babbla så måste jag bara få tipsa om en film! Warm bodies heter den! även om den handlar om zoombies så är den sjukt bra!! nästan 10/10 enligt mig! grymt kul! verkligen inte läskig för er som tror de. de är typ en komedi, sjukt bra i alla fall!
(den finns på swefimler med bra kvalla)
 

Kommentera

Publiceras ej